Friday, January 30, 2009 Posted by purple lover  

Wawaawa saya ditag lagih ... kali nih oleh pn eryn ..... menci menciii

okey lah mari la kita layan yeeee zastttttt

Rules: The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people


  • I am :


saya suke shopping .... ahaha xtvt mengabihkan duhetttt tapi saya tader duhettt .

.....camne ????

  • I really want to go to

pulau maldives... whuhu sungguh chantekkkk ... mr hubby sila bawak saya ke sini ye


  • My favourite place

wawawa dah addicted nak pi TO nih .... best wooo


  • My favourite thing is



laptop pembelian Mr hubby saye ye ...... tapi saya punyer lenovo jekkk



  • My favourite drink is


iced lemon tea....wahahah kunun omputih la ..teh o ais limau jekkkkk


  • My favourite food is

cewahhh .. omputih lagih .... ahaha seafood spaggethi ... i loike

  • My favourite colour is definitely
name pon purple lover kan .. suda semesti nyer saya sukak pepel ..hehehhe


  • I live in

ohoooh saya berada di bandar sate ...


sesape nak saya blanje sate sila la call saya hokey .... saya sudi membelanja anda....

  • I was born in
mak beranak kan saya kat umah je ... no spital okeh

nampak ke ??? tuh la ayer tawar , perak

  • I attended

ni skoolah saya yer FKE @ Uitm Shah Alam


  • My favourite story is

my wedding planner starring JLO ..... weehuu lapan ploh kali nengok citer nih hokey


::This is my hobby ::

zzzz ...... krohhh ..zzz



sekian yer


sesape yg rase nak jawap sila lah yerrr ..

0 comments

 
Blogger Template By Lawnydesigns