Sunday, March 1, 2009 Posted by purple lover  

Wahhh excited benor kalo tgk perkatan "SALE" .. mcm bagi pree nih

Me pon tak terkecuali la ... pantang nengok perkataan " SALE" maka kaki sangat lah gatal nak pi. Hari nih me telah berjaya menghasut Mr Hubby ke Ikea .. Wohh ikea sale .

Lepas breakfast, kitaorg terus siap2 nak ke ikea nih. Nak carik brg umah la konon ..
ohhh cakap pasal umah kan ... kang si nana mesti tanya aku lagih "eh ko dah beli umah ek ??

so nana , aku nak bagitau nih .. ko jgn tanya aku lagih ...
umah yg aku cakap dlm previous entry tuh , bukan umah aku beli la ... kan aku dah bubuh "new" house tuh . Alkisah umah nih umah sewa la .
Lepas kawen sampai la beranak kan lil hannah ... kitaorg dok dgn my family lagi. So lepas ader hannah .. kitaorg pindah umah lain .. tapi umah SEWA hokehhh ... si nana nih sengal .dah 80 kali dok tanya soalan sama je

okey .. paham ke nana ?? okeh citer balik pasal sale ikea ...

kami sampai jeh ... YA ALLAH jammed teruk .. parking ikea mmg dah tutup ... penuh sangat gamaknyerr .. maka kami pun parking kat The Curve je . Nasib baik tak penuhh

Target shopping kali nih nak carik 2nd almari untk bebaju kami anak beranak yg mmg bnyk .. pastuh nak cari coffee table yg simple lagi murah . So berpusing2 la kitaorg carik 2 benda nih ...
Untuk almari beli yg sempoi je .. tak besar sngt tapi bleh la nak tampung baju2 yg banyk tu. Settle almari carik coffee table ... tapi tader plak yg berkenan . Ader yg berkenan tuh mahelll sngt . ader coffee table sampai 800 ... ewahhh nih dh beli sofa nih .. so tak jadik la beli coffee table ..

Udah settle bayor sume .. perut pon dok nyanyi nih .. nak makan kat ikea ramai sngt org .. so Mr hubby blanjer makan ayam golek kat pantai dlm .... burppp ..yummy . Pehtuh balik la kami ke umah SEWA kami itu ...

~ the end ~

P/s : nana kalo ko tanya aku lagih , aku bakor umah ko yg kat tingkat 7 tuh ek ... si nana nih dok aprtment dekat Giant Kelana Jaya

0 comments

 
Blogger Template By Lawnydesigns